Allianz Polska rozpoczyna kampanię ZOBACZ WIĘCEJ

Allianz Polska rozpoczął współpracę z Polskim Komitetem Paraolimpijskim i został partnerem ubezpieczeniowym reprezentacji w czasie XII Zimowych Mistrzostw Paraolimpijskich w Pjongczang. To jeden z elementów rocznej kampanii #ZobaczWięcej, która odpowiada na problem jakim jest wykluczenie społeczne osób z niepełnosprawnościami.

W ciągu ostatnich 20 lat, sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce konsekwentnie poprawia się sprawiając, że grupa ta ma znacznie lepsze możliwości rozwoju, a jej potrzeby są częściej dostrzegane przez społeczeństwo. Jednak pomimo zauważalnego postępu, badania wciąż wskazują, że prawie co trzeci Polak czuje się niekomfortowo w kontakcie z osobą niepełnosprawną. Wiąże się to przede wszystkim ze strachem i obawami jak się zachować w stosunku do osoby niepełnosprawnej, aby nie urazić jej uczuć. – Pragniemy zwrócić uwagę na ważny problem społeczny, jakim jest dystans dzielący osoby niepełnosprawne i pełnosprawne. Chcemy, aby Polacy ZOBACZYLI WIĘCEJ w osobach z niepełnosprawnościami, dostrzegając ich ogromny potencjał, zamiast koncentrować się na ograniczeniach fizycznych. Wierzymy, że dzięki temu osoby z niepełnosprawnościami zyskają szansę rozwoju społecznego i możliwość realizacji własnych potrzeb. – mówi Michał Podogrodzki, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Allianz Polska.

#ZOBACZWIĘCEJ

Celem kampanii jest pokazanie, że na drodze do sukcesu liczy się przede wszystkim to, co jest niewidoczne dla oczu – odwaga, determinacja i konsekwencja w działaniu. To dzięki tym cechom jesteśmy w stanie pokonywać własne słabości, wyciągać wnioski nawet z najtrudniejszych życiowych doświadczeń i stajemy się silniejsi każdego dnia. Jednym z głównych elementów kampanii ZOBACZ WIĘCEJ jest podjęta w lutym, trzyletnia współpraca z Polskim Komitetem Paraolimpijskim w ramach, której marka została partnerem ubezpieczeniowym Polskiej Reprezentacji Paraolimpijskiej podczas Igrzysk w PjongCzang 2018. Ambasadorem kampanii został Igor Sikorski, polski Paraolimpijczyk, który dzięki ogromnej determinacji i ciężkiej pracy, osiąga kolejne sukcesy sportowe i rywalizuje z najlepszymi sportowcami na świecie. – Zależy nam, aby przybliżyć Polakom niezwykłe historie niepełnosprawnych sportowców, takich jak Igor, którzy udowadniają, że pomimo napotykanych trudności, warto dążyć do doskonałości każdego dnia. – dodaje Michał Podogrodzki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji, Allianz Polska.

W ramach kampanii zaplanowane są szerokie działania edukacyjne m.in. działania z mediami, warsztaty dla osób niepełnosprawnych i współpraca z influencerami.