Zaprojektuj grę, a potem znajdź ją w sklepach Biedronka

0
41

Biedronka i firma Trefl 15 listopada rozpoczynają konkurs dla rodzin na projekt nowej gry rodzinnej. Zasady są proste: kto stworzy najciekawszą, otrzyma 50 tys. zł, a jego gra w przyszłym roku trafi do sprzedaży w sieci sklepów Biedronka wraz z nazwiskiem autora na opakowaniu. Obie firmy chcą w ten sposób zachęcać rodziny do wspólnego spędzania czasu przy łamigłówkach.

Warcaby, chowany, czy bierki – nie ma znaczenia, w co najchętniej bawią się rodziny, ważne, że właśnie na wspólnej zabawie najchętniej spędzają czas. Z takiego założenia wyszły Biedronka i firma Trefl, organizując konkurs na jak najciekawszą grę, która docelowo ma trafić na półki sklepów Biedronka. Do wygrania jest także 50 tys. zł.

– Akcja ma społeczny i edukacyjny wymiar: powstała z myślą o wzmacnianiu relacji rodzinnych, o budowaniu więzi w najmilszy ze sposobów, czyli poprzez wspólną zabawę. Liczymy na to, że konkurs „Zgrana rodzina” zainspiruje jak najwięcej osób do wspólnego, aktywnego spędzania czasu i do uruchomienia swojej kreatywności – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci Biedronka.

50 tys. zł za najciekawszy pomysł

Zasady konkursu „Zgrana rodzina” są bardzo proste. Wystarczy między 15 listopada a 31 grudnia br. kupić w Biedronce wybrany produkt firmy Trefl z serii „Fun for Everyone”, zarejestrować paragon na stronie www.zgranarodzina.trefl.com i wysłać swój oryginalny pomysł familijnej gry. Oceniane będą opis, zasady gry, pomysł i prezentacja rozgrywki z zastosowaniem zdjęć prototypu gry.

Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi 16 kwietnia 2019 r. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 tys. zł, a jego grę, wyprodukowaną przez firmę Trefl, w przyszłym roku sprzedawać będzie w ramach oferty świątecznej sieć sklepów Biedronka. Na opakowaniu nie zabraknie nazwiska autora. Dodatkowo w konkursie przewidziane są też wyróżnienia: trzy nagrody pieniężne o wysokości 1 tys. zł i 20 zestawów gry „5 sekund”.

Zabawa dla wszystkich bez wyjątku

Inspiracją dla akcji „Zgrana rodzina” są edukacyjne zabawki firmy Trefl z serii „Fun for Everyone”, które będzie można kupić w sklepach Biedronka od 15 listopada br. W ofercie sieci dostępne będą m.in. gry edukacyjne, zestawy zabaw oraz puzzle sensoryczne. Linia zabawek „Fun for Everyone” została opracowana w myśl zasady inclusive design. Oznacza to projektowanie gier dla każdej grupy użytkowników bez wyjątku.

Produkty „Fun for Everyone” pomagają dzieciom odkrywać świat wszystkimi zmysłami, rozwijają spostrzegawczość, koncentrację, orientację przestrzenną, słownictwo, a przede wszystkim pobudzają wyobraźnię. Przykładowo w grze „Zoo alfabet” dzieci uczą się angielskiego układając kolorowe puzzle i słuchając śmiesznych historyjek o zwierzątkach, a alfabet poznają nie tylko wzrokiem, ale i dotykiem. W „Palce lizać” – rodziny zapoznają się z zasadami prawidłowego odżywiania się, a dzieci mają możliwość nauki robienia zakupów czy liczenia pieniędzy, ale też uruchomiają zmysł dotyku i poznają faktury różnych składników posiłków.

Więcej informacji na temat konkursu, w tym jego regulamin, można znaleźć na dedykowanej stronie: https://zgranarodzina.trefl.com/.