Sieć sklepów Tchibo ponownie audytowana wg międzynarodowej normy ISO 22000: 2005

0
18

Sieć sklepów Tchibo w Polsce ponownie uzyskała pozytywny wynik audytu nadzoru systemu z wymaganiami normy ISO 22000: 2005. Stanowi on potwierdzenie, że system zarządzania bezpieczeństwem żywności w zakresie oferowanych produktów żywnościowych w sieci sklepów Tchibo w Polsce jest skuteczny.

Sklepy Tchibo posiadają certyfikowany system zarządzania bezpieczeństwem żywności już od 2004 roku. Początkowo był to system HACCP opracowany wg. Codex Alimentarius, a od 2010 roku, system zgodny z wymaganiami normy ISO 22000: 2005 – międzynarodowego standardu zarządzania bezpieczeństwem żywności.

W czerwcu br. w sklepach Tchibo przeprowadzono kolejny audyt nadzoru systemu, na podstawie którego sklepy utrzymały certyfikat zgodności systemu z wymaganiami normy ISO 2200: 2005, w zakresie przygotowywania i sprzedaży gotowych do spożycia napojów kawowych, innych napojów, soków owocowych, deserów, lodów, ciast, kawy i herbaty.

Unikalna koncepcja sklepów Tchibo, polegająca na połączeniu kawiarni oraz sklepu z kawą i wyjątkowymi artykułami użytkowymi stwarza niepowtarzalną atmosferę zakupów i daje pewność, że asortyment Tchibo spełniają najwyższe standardy. W sklepach Tchibo klienci znajdą produkty z certyfikatami i pieczęciami takimi jak FAIRTRADE, Rainforest Alliance Certified™, UTZ Certified, OCS Textile Exchange, czy FSC®.

W ofercie baru kawowego sklepów Tchibo dostępne są wysokiej jakości kawy, w tym kawy Tchibo Privat Kaffe, które posiadają pieczęć Rainforest Alliance Certified™. Dodatkowo wszystkie kawy i gorące napoje kawowe przygotowywane są na bazie kawy Tchibo Barista Espresso ze znakiem FAIRTRADE. Klienci mogą skorzystać również z oferty ciast i ciasteczek.

 „Szeroki asortyment, najwyższa jakość produktów i troska o zapewnienie bezpieczeństwa żywności są dla nas kluczowe. System zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodnie z wymaganiami normy ISO 22000: 2005 stanowi część polityki jakości Tchibo. Jedynie produkty, które spełniają najwyższe wymagania i nie budzą żadnych zastrzeżeń, mogą być częścią naszej oferty.” – mówi Agnieszka Rutkowska, Kierownik ds. Zapewnienia Jakości i Współpracy z Klientami, Tchibo Warszawa