Saturday, 23 February 2019

  • youtube
  • Raport CSR
  • Redakcja
  • Patronaty
  • Polecamy
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Reklama
  • Archiwum
RAPORT CSR
  • Eko
  • Kampanie
  • Raporty
  • Wolontariat
  • Edukacja
  • Miejsce Pracy
  • Obok CSR
Navigation

Sieć sklepów Tchibo ponownie audytowana wg międzynarodowej normy ISO 22000: 2005

20 lipca 2015 | Miejsce Pracy |

Sieć sklepów Tchibo w Polsce ponownie uzyskała pozytywny wynik audytu nadzoru systemu z wymaganiami normy ISO 22000: 2005. Stanowi on potwierdzenie, że system zarządzania bezpieczeństwem żywności w zakresie oferowanych produktów żywnościowych w sieci sklepów Tchibo w Polsce jest skuteczny.

Sklepy Tchibo posiadają certyfikowany system zarządzania bezpieczeństwem żywności już od 2004 roku. Początkowo był to system HACCP opracowany wg. Codex Alimentarius, a od 2010 roku, system zgodny z wymaganiami normy ISO 22000: 2005 – międzynarodowego standardu zarządzania bezpieczeństwem żywności.

W czerwcu br. w sklepach Tchibo przeprowadzono kolejny audyt nadzoru systemu, na podstawie którego sklepy utrzymały certyfikat zgodności systemu z wymaganiami normy ISO 2200: 2005, w zakresie przygotowywania i sprzedaży gotowych do spożycia napojów kawowych, innych napojów, soków owocowych, deserów, lodów, ciast, kawy i herbaty.

Unikalna koncepcja sklepów Tchibo, polegająca na połączeniu kawiarni oraz sklepu z kawą i wyjątkowymi artykułami użytkowymi stwarza niepowtarzalną atmosferę zakupów i daje pewność, że asortyment Tchibo spełniają najwyższe standardy. W sklepach Tchibo klienci znajdą produkty z certyfikatami i pieczęciami takimi jak FAIRTRADE, Rainforest Alliance Certified™, UTZ Certified, OCS Textile Exchange, czy FSC®.

W ofercie baru kawowego sklepów Tchibo dostępne są wysokiej jakości kawy, w tym kawy Tchibo Privat Kaffe, które posiadają pieczęć Rainforest Alliance Certified™. Dodatkowo wszystkie kawy i gorące napoje kawowe przygotowywane są na bazie kawy Tchibo Barista Espresso ze znakiem FAIRTRADE. Klienci mogą skorzystać również z oferty ciast i ciasteczek.

 „Szeroki asortyment, najwyższa jakość produktów i troska o zapewnienie bezpieczeństwa żywności są dla nas kluczowe. System zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodnie z wymaganiami normy ISO 22000: 2005 stanowi część polityki jakości Tchibo. Jedynie produkty, które spełniają najwyższe wymagania i nie budzą żadnych zastrzeżeń, mogą być częścią naszej oferty.” – mówi Agnieszka Rutkowska, Kierownik ds. Zapewnienia Jakości i Współpracy z Klientami, Tchibo Warszawa

  • tweet
prev Solar Impulse 2 wystartuje w 2016 roku
next Memorandum WEI w rocznicę ludobójstwa na Wołyniu

Comments are disabled for this post

RAPORT: Społeczna odpowiedzialność samorządów

Raport CSR

Partner strategiczny Konkursu Pracodawca Godny Zaufania

PARTNER PORTALU

KATEGORIE

  • Eko
  • Kampanie
  • Raporty
  • Wolontariat
  • Edukacja
  • Miejsce Pracy
  • Obok CSR

Redakcja

Not a member yet? Sign Up.

Lost your password?

Copyright 2012 · Wszystkie prawa zastrzeżone Raport CSR.

  • /Redakcja
  • /Patronaty
  • /Polityka prywatności
  • /Kontakt
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności