Piłkarski start z firmą Ricoh Polska

Ricoh Polska objęło patronatem dziecięce drużyny Ludowego Zespołu Sportowego w Zbicznie. Firma ufundowała akcesoria piłkarskie oraz stroje dla młodych adeptów piłki nożnej.

Z inicjatywy rodziców i miłośników sportu, w czerwcu tego roku po kilkunastoletniej przerwie swoją działalność wznowił Ludowy Zespół Sportowy w Zbicznie. W ramach klubu powstał składający się z dwóch drużyn oddział dziecięcy, którego podopieczni trenują piłkę nożną. Oba zespoły biorą aktywny udział w ligowych rozgrywkach kategorii „orlik” Kujawsko-Pomorskiego Związku Piłki Nożnej w Bydgoszczy. Piłkarze w zawodach uzyskują czołowe lokaty w obrębie przydzielonych grup. Głównym celem klubu jest przede wszystkim umożliwienie dzieciom realizowania swoich pasji.

„Z dnia na dzień obserwujemy postępy zachodzące w poziomie gry dzieci, ufając, że dzięki wspólnej pracy i wsparciu sponsorów ziści się marzenie najmłodszych: z boiska na stadion” – powiedział Marek Wójcik, prezes LZS w Zbicznie.

Ricoh od lat wspiera wydarzenia sportowe i kulturalne na całym świecie. W Polsce firma aktywnie współpracuje z wiodącymi organizacjami pozarządowymi, ale angażuje się również w akcje propagujące sport wśród młodzieży. Ricoh było m.in. partnerem Narodowego Programu Rozwoju Biegów Narciarskich „Bieg na Igrzyska”.

„Wiemy, jak ważny dla zawodników jest odpowiedni strój. Każda drużyna poprzez ubiór jednoczy się i wyraża swoją tożsamość. Mamy nadzieję, że nasze wsparcie dla lokalnych drużyn, które nie mają budżetu umożliwiającego zakup sprzętu, a które marzą o osiąganiu jak najlepszych wyników to początek drogi do mistrzostwa oraz rozwoju. Jesteśmy pewni, że w swoich nowych strojach te drużyny będą zdobywać kolejne trofea!” – podsumowuje Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

Zapisz