Open’er Festival stawia na ekologię

Opener FestivalPodczas tegorocznego Open’er Festivalu, marka Heineken – znana z promowania proekologicznych postaw – przygotowała dla wszystkich uczestników szereg aktywności. Na festiwalu nie zabraknie m.in. punktów segregacji odpadów, a także imprez skupionych wokół hasła: „eko”.

Open’er Festival to bez wątpienia najbardziej rozpoznawalny festiwal jeśli chodzi o propagowanie proekologicznych postaw. W 2010 roku otrzymał nagrodę Green’n’Clean Award, przyznawaną festiwalom przyjaznym środowisku w zakresie właściwej kontroli nad transportem, produkcją, energią i zasilaniem, cateringiem oraz innymi ważnymi elementami życia festiwalowego.

Warto pamiętać o tym, że podczas każdej edycji Open’er Festival, marka Heineken, wspólnie z organizatorami, nastawiona jest na konsekwentne promowanie proekologicznych postaw. W tym roku, 3 lipca w przestrzeni designu zaprojektowanej przez Tomka i Gosię Rygalik – Heineken Design Pavilion – odbędzie się specjalna Pecha Kucha dedykowana tematyce Eko. Podczas imprezy prezentowanych będzie 12 prac promujących innowacyjny design i ekologiczne postawy. Swoje działania, pomysły, projekty, dokonania będą prezentować działacze ekologiczni, projektanci, którym przyświeca idea ekologii, twórcy kolektywów propagujących świadome budownictwo, świadome konsumowanie, recykling i ideę DIY, w formule 20 slajdów x 20 sekund każda.

Heineken przygotował również dodatkowe atrakcje w namiocie Enjoy Responsibly, gdzie każdy festiwalowicz będzie mógł własnoręcznie uszyć designerską torbę albo stworzyć eko biżuterię pod okiem profesjonalistów z dziedziny mody.

W tym roku na festiwalu nie zabraknie także dobrze znanych punktów eko, w których uczestnicy mogą segregować papier oraz plastik do recyklingu, paneli słonecznych na polu namiotowym, dzięki którym festiwalowicze mogą doładowywać swoje telefony komórkowe czy zielonych autobusów dowożących uczestników na teren lotniska na Babich Dołach.