LOT angażuje się w kampanię walki z rakiem

Przez cały październik stewardesy i stewardzi LOT-u będą nosić w klapach swoich mundurów różowe wstążeczki. To znak zaangażowania się w polską część międzynarodowej kampanii walki z rakiem piersi. Na pokładach samolotów polskiego przewoźnika pojawią się również zapowiedzi o akcji, uświadamiające jak istotna jest profilaktyka antynowotworowa – podaje spółka w komunikacie.

Październik, jak co roku, obchodzony jest jako miesiąc walki z rakiem. W 2013 r. LOT po raz kolejny został partnerem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce.  Ponownie przyłączył się do akcji profilaktyki, szerząc ideę projektu – wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie.

Przez miesiąc personel pokładowy PLL LOT będzie nosić w klapach mundurów różowe wstążeczki symbolizujące akcję. Przez dwa tygodnie informacje na temat Kampanii przekazywane będą także podczas zapowiedzi pokładowych w czasie rejsów polskiego przewoźnika. Dodatkowo w biurze sprzedaży  w hotelu Marriott, w kasach na Lotnisku Chopina w Warszawie i w siedzibie LOT-u każdy chętny dostanie symboliczną różową wstążkę.

– Jako linia lotnicza doskonale wiemy, że bezpieczeństwo i zdrowie są jednymi z najważniejszych i potrzeb każdego z nas. Dlatego od lat aktywnie wspieramy kampanię i zachęcamy naszych pracowników i pasażerów do profilaktyki antynowotworowej, w tym raka piersi. Dzięki LOT-owi, misja kampanii dotrze do tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą – mówi Barbara Pijanowska-Kuras, rzecznik prasowy LOT-u.

Organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, koncentrującej się na ratowaniu życia kobiet na całym świecie i realizacji wizji świata bez raka piersi jest firma Estée Lauder Companies. Tegoroczne hasło „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.” to wezwanie, które przybliża do całkowitego wyeliminowania raka piersi z naszego życia. W tym roku celem kampanii jest zebranie pięciu milionów dolarów, które zostaną przeznaczone na badania nad rakiem piersi.