Klienci CHEP Polska dbają o środowisko

Firma CHEP, światowy lider w zakresie usług wynajmu palet i kontenerów co roku przeprowadza badania satysfakcji klientów w zakresie współpracy i zarządzania łańcuchem dostaw. W roku 2013 ponad 200 klientów w Polsce wyraziło swoją opinię na temat współpracy z CHEP. Dzięki badaniu udało się otrzymać bardzo konkretne informacje dotyczące realizacji zamówień, dostaw i odbioru palet, jakości nośników a także satysfakcji z obsługi klienta i współpracy z  zespołem CHEP. 

Ponad 80 proc. klientów CHEP traktuje ochronę środowiska jako strategiczny element łańcucha dostaw. Dbałość o środowisko naturalne jest również priorytetem CHEP. Tylko w okresie roku, wszyscy klienci CHEP Polska przyczynili się do zmniejszenia emisji CO2 o ponad 12 tys. ton, zużycia wody o ponad 60 tys. m3, zużycia drewna o blisko 11 tys. ton oraz ograniczenia ilości odpadów o ponad 1 tys. ton.

Wyniki badania stały się źródłem cennych informacji, a opinie i komentarze klientów wytyczyły kierunki działań CHEP, prowadząc do powstania nowych projektów. Badanie satysfakcji klientów jest tak naprawdę tylko jednym z narzędzi, wokół którego firma CHEP buduje cały program satysfakcji klientów, na który składa się wiele dedykowanych działań.

CHEP od lat wdraża rozwiązania proekologiczne. Aby zredukować negatywny wpływ na środowisko naturalne wdrażamy procesy recyklingu i ponownego użycia tych samych materiałów. Pozwala to zredukować zapotrzebowanie na surowce naturalne oraz zapobiega ich marnotrawieniu, jednocześnie ograniczając emisję CO2. Ponadto optymalne rozmieszczenie magazynów CHEP umożliwia zwiększenie wydajności transportu, przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji spalin i zanieczyszczeń –  mówi Marta Górska – manager marketingu CHEP Polska na Europę centralną i wschodnią.

W ciągu ostatnich 2 lat firma CHEP wprowadziła wiele udoskonaleń do swojej oferty. W ostatnim roku firma CHEP skoncentrowała się na rozwijaniu trzech kluczowych obszarów współpracy z partnerami. Pierwszy z nich to usprawnienie współpracy i generowanie oszczędności w łańcuchu dostaw oraz wprowadzanie rozwiązań pozwalających minimalizować wpływ palet na środowisko naturalne. Kolejny to gwarancja jakości i dostępności palet CHEP, niezależnie gdzie jest prowadzona działalność klientów i dokąd są wysyłane produkty na paletach. Ostatni to bezpieczeństwo produktów i pracowników, które jest dla CHEP kolejnym, kluczowym czynnikiem sukcesu. Dlatego firma stale inwestuje w infrastrukturę i procesy, które pozwalają na dostarczenie solidnych i niezawodnych nośników do transportu i magazynowania towarów na całym świecie.