Kampania Społeczna Roku – ruszyła piąta edycja konkursu

20130206_Kampanie SpoleczeneLiczba kampanii społecznych rośnie z roku na rok. W 2012 powstało ponad 100 kampanii, których twórcy chcą zmieniać polską rzeczywistość społeczną za pomocą działań marketingowo-reklamowych. Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations wybierze najlepsze z nich.

 

 

 

 

 

 

Nagrody za najlepsze kampanie będą przyznane w 7 kategoriach:

  • Kampanie organizacji pozarządowych
  • Kampanie instytucji publicznych
  • Kampanie lokalne
  • Kampanie o tematyce zdrowotnej
  • Kampanie firm i fundacji firm
  • Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM)
  • Akcje zaangażowane społecznie

Dodatkowo jury może przyznać dowolną ilość wyróżnień m.in. za:

  • Najlepsze działania PR
  • Najbardziej inspirującą kreację reklamową
  • Najbardziej nowatorskie i nietypowe działanie marketingowe.

W konkursie udział mogą brać organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i public relations i osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w 2012 roku zrealizowali kampanię społeczną. Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na zgłoszenia z kategorii Akcje zaangażowane społecznie.

Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA,  natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Termin zgłaszania kampanii do konkursu upływa 28 lutego, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 25 kwietnia 2013. Po raz kolejny Gala odbędzie się w TR Warszawa.