Kampania społeczna: “Nie daj się złowić na wnuczka”

logo_koleje_mazowieckieKoleje Mazowieckie włączyły się jako partner w organizowaną przez Komendę Stołeczną Policji i Związek Banków Polskich kampanię społeczną “Nie daj się złowić na wnuczka”. Partnerem akcji są także Miejskie Zakłady Autobusowe. Cel akcji to ograniczenie przestępstw skierowanych przeciwko osobom starszym.

Spółka Koleje Mazowieckie co roku włącza się w działania KSP skupione wokół poprawy bezpieczeństwa. Kolejna odsłona kampanii “Nie daj się złowić na wnuczka” to kontynuacja akcji organizowanej od stycznia 2011 roku.

Tegorocznej akcji przyświeca podobna idea – jest nią przestrzeganie starszych osób przed przestępcami podszywającymi się pod krewnych i próbującymi wyłudzić tym sposobem środki finansowe. Spoty informacyjne, które w ramach akcji zostaną wyemitowane w pociągach Kolei Mazowieckich i autobusach miejskich w drugiej połowie marca, będą zawierały cenne informacje o tym, jak ustrzec się przed tego rodzaju oszustwem.

-Niestety, osoby starsze są wciąż narażone na niebezpieczeństwo ze strony oszustów. Wspierając akcję Komendy Stołecznej Policji, chcemy się przyczynić do ograniczenia tego rodzaju przestępstw. Dlatego w celu przestrzegania osób starszych po raz kolejny prowadzimy kampanię informacyjną – mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy Spółki.

Źródło:  Koleje Mazowieckie