Carrefour sponsorem trzech maratonów

W ramach trwającej kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych oraz aktywnego stylu życia, Carrefour jako sponsor będzie wspierał i kibicował biegaczom 14 września podczas 32. Wrocław Maraton, 28 września w stolicy podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego i wreszcie 12 października, gdy na starcie staną zawodnicy 15. Poznań Maraton.

Aby zachęcić swoich klientów do odpowiedzialnego przygotowania się do maratonów Carrefour organizuje w wybranych sklepach akcje edukacyjne. We wrześniu i październiku we Wrocławiu, Warszawie oraz Poznaniu klienci będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad żywieniowych dietetyków ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Specjaliści podpowiedzą co jeść przed i po długim biegu, a także jak szybko się zregenerować po wysiłku. Jednocześnie wszyscy klienci będą mogli uzyskać informację jak się właściwie odżywiać i prawidłowo komponować swoje posiłki w zależności od wieku, wykonywanego zawodu, czy stanu zdrowia. Porady dotyczące diety maratończyka można znaleźć również na fanpage’u Carrefour, a także na specjalnej stronie: www.carrefour.pl/maratony.

Carrefour promuje aktywny styl życia również wśród swoich pracowników: wszyscy chętni otrzymali bezpłatne pakiety startowe na maratony sponsorowane przez firmę.

Również oferta Carrefour sprzyja prowadzeniu zdrowego stylu życia. W dziale „Targ Świeżości” w hipermarketach sieci można znaleźć szeroki wybór sezonowych i egzotycznych warzyw i owoców, znajdują się tam również owoce i warzywa pochodzące z upraw ekologicznych. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour wzbogaca też ofertę produktów lokalnych, wspierając rozwój polskich małych i średnich przedsiębiorstw oraz gospodarstw rolnych.

Angażowanie się w sponsoring imprez sportowych oraz promocja zdrowego stylu życia poprzez zachęcanie pracowników i klientów, a także całego społeczeństwa polskiego do aktywnego spędzania czasu i zdrowego odżywiania w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” są elementami strategii odpowiedzialnego biznesu Carrefour.