BGŻ BNP Paribas zachęca do wspierania pasji

Bank BGŻ BNP Paribas chce zwrócić uwagę na to, jak ważne jest wsparcie i docenianie innych w dążeniu do realizacji ich pasji i marzeń. Pierwsze spotkanie z cyklu „Zainspiruj się!” odbędzie się 21 marca w Inowrocławiu. Jest ono elementem trwającej kampanii #DoceniajNieOceniaj.

– Inspiracją do organizacji tych wydarzeń jest cykl specjalnych spotkań, organizowanych w nowym, digitalowym oddziale banku, zlokalizowanym w dawnym Domu Handlowym Sezam przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Jako pierwsza o swojej książce „Kieślowski. Zbliżenie” opowiadała Katarzyna Surmiak-Domańska, następnie w styczniu Magdalena Grzebałtowska przybliżyła postać Krzysztofa Komedy, o którym napisała biografię „Komeda. Osobiste życie jazzu”, a na początku marca, Mariusz Szczygieł opowiadał o swojej książce „Nie ma”. Ta inicjatywa realizowana do tej pory w warszawskim oddziale spotkała się z dużym zainteresowaniem, stąd pomysł, by podobne wydarzenia odbywały się w wielu innych miastach – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji i Marketingu w Banku BGŻ BNP Paribas.

Podczas pierwszego spotkania o swoich inspirujących doświadczeniach opowiadać będzie mówczyni motywacyjna i certyfikowany coach – Ewa Wilmanowicz, liderka w województwie kujawsko-pomorskim projektu Joanny Przetakiewicz „Era Nowych Kobiet”. Tematem przewodnim spotkania będzie „Nie odkładaj życia na później”. Uczestnicy dowiedzą się, jakie korzyści płyną z nieodkładania niczego na później i jak taka postawa wpływa na jakość życia. Otrzymają także wskazówki, pomagające wyzbyć się złych nawyków i zbudować wokół siebie wspierające otoczenie, które docenia, a nie ocenia.

Uczestnicy spotkania otrzymają planery „Pamiętnik 100 dni wartych przeżycia – bez odkładania życia na później”. Jest to autorskie narzędzie stworzone przez Ewę Wilmanowicz, w którym znajduje się wszystko czego potrzeba, aby w 100 dni wdrożyć nowe nawyki, wzmacniać motywację do działania, zbudować trwałe relacje i stać się prawdziwym „koneserem codzienności”.

Bank BGŻ BNP Paribas planuje organizację podobnych wydarzeń – z udziałem inspirujących osób z lokalnych społeczności – w digitalowych oddziałach w całej Polsce.