Beko zebrało milion euro dla UNICEF-u

2018-05-06_FCB vs MADRID_VICTOR

6 maja podczas El Clásico (starcia FC Barcelony z Realem Madryt), które jest najchętniej oglądanym klubowym meczem na świecie, Beko – partner premium FC Barcelony i wiodąca marka sprzętów AGD, zamieniła logo znajdujące się na koszulkach piłkarzy. Zamiast niego, na rękawach Pique, Messiego, Suareza, Ter Stegena czy Rakitica pojawił się napis #EatLikeAPro (#jedzjakmistrz). Miał on za zadanie zachęcić kibiców z całego świata do dzielenia się przekazem o zdrowych nawykach żywieniowych, co z kolei pomogło zebrać Beko 1 000 000 € dla UNICEF-u.

 

#Jedzjakmistrz to globalna inicjatywa zainicjowana przez Beko, która przeprowadzana jest wspólnie z FC Barcelona oraz fundacją Barça Foundation. Inicjatywa ma za zadanie podnieść świadomość na temat otyłości wśród dzieci. Przy obecnych tendencjach, do 2025 roku ponad 70 milionów młodych osób będzie zmagało się z tym problemem. Celem Beko jest przyczynienie się do odwrócenia tego trendu poprzez kampanię #jedzjakmistrz oraz wspieranie UNICEF-u, który jest wiodącą na świecie organizacją działającą na rzecz dzieci.

Nie tylko uwielbiani przez kibiców piłkarze włączyli się do akcji. Firma Beko namawia ludzi z całego świata do partycypowania w kampanii poprzez zamieszczenie w mediach społecznościowych zdjęć i postów, które pokazują dobre nawyki żywieniowe. Za każdy post opatrzony #EatLikeAPro, Beko przekazało UNICEFowi 1€. Celem głównym było zebranie 1 000 000 €, który ma zostać przeznaczony na poprawę diety i ogólnego rozwoju 600 000 dzieci z Ameryki Łacińskiej. Inicjatywa okazała się globalnym sukcesem, pozwalając dotychczas zebrać całą kwotę dla UNICEF-u dzięki postom z hasztagiem # EatLikeAPro.

Drużyna FC Barcelony z dumą prezentowała swoje nowe stroje poświęcone tej inicjatywie. Zawodnicy byli idealnymi ambasadorami kampanii, zachęcając podziwiających ich dzieci do zdrowszego odżywiania.

Teraz fani mają okazję do zdobycia tej limitowanej wersji koszulki, która została podpisana przez zawodników FC Barcelony. Każdy post udostępniony na Twitterze i Instagramie między 7 a 25 maja, zawierający hasztag  #EatLikeAPro zostanie automatycznie wpisany do losowania.

UNICEF zapewnia pomoc humanitarną dzieciom i rodzinom na całym świecie. Dotacje, które zebrało Beko, zapewnią im, a także szkołom podstawowym w Ameryce Łacińskiej, pomoc niezbędną do poprawienia stanu diety dzieci.